tréninky

nadpis

- posílení, zpevnění a formování celého těla -

 

KICKBOX

je moderní bojový sport, ve  kterém se kombinují kopy z tradičního bojového umění  (např. karate) a boxérské údery – je vhodný pro muže i ženy – u nás se kickboxu můžete věnovat jen kondičně nebo i na závodní úrovni – nabízíme komerční i soukromé hodiny pod vedením špičkových trenérů – vyučujeme všechny styly kickboxu (SEMI – LIGHT – FULL CONTACT, LOWKICK, K1 a FREESTYLE KARATE)

KONDIČNÍ KICKBOX

dynamické aerobní cvičení, při kterém se zahřejete, protáhnete a posílíte své tělo – je vhodné pro tvarování postavy a redukci  hmotnosti

děti kickbox

zaměřeno na celkovou pohybovou průpravu – neučíme je pouze bojové umění a sport – snažíme se jim ukázat aktivní a zdravý životní styl – trénink je postaven formou aktivní hry tak, aby se děti bavily

HARDCORE tréninky

jsou zaměřeny na budování svalové hmoty, kondice, vytrvalosti a získání koordinace celého pohybového aparátu

KRUHOVÉ tréninky – TABATA – kondiční cvičení

jejich koncepty jsou zaměřeny hlavně na redukci tuku a zpevňování postavy s upřednostňováním rizikových partií, které ženy nejvíce trápí

CORE cvičení – funkční  a kompenzační cvičení

cílem těchto tréninků je posílení středu těla, naučit klienta zapojení hlubokého stabilizačního systému do všech druhů cvičení a tím posílit jeho funkčnost, naučit klienta cvičit zdravě – správné postavení končetin a jednotlivých kloubů, zakřivení páteře, upevňování správného držení těla, správného dýchání  – posilovat oslabené svaly a protahovat zkrácené svaly – zpevnit tělo jako celek a neničit si chybným posilováním pohybový aparát (bolesti beder a krční páteře atd.) a jako každým druhem pohybu i tady redukujeme tuk a posilujeme problémové partie mužů i žen

TRX – JÓGA – YOGA SWING – BREAKDANCE – SEBEOBRANA

jsou speciální druhy cvičení – informace podají lektoři jednotlivých hodin

 

 

OSOBNÍ TRÉNINKY

osobní trénink je často mylně považován za „zbytečný luxus“, opak je ale pravdou – ať už jsou Vaše cíle jakékoli, pravidelný a kvalitní trénink s dobrým osobním trenérem Vás k Vašemu cíli dovede daleko efektivněji a rychleji – tréninky jsou přizpůsobeny jen Vašim potřebám a cílům, s přihlédnutím k Vašemu zdravotnímu stavu, věku a kondici – trenér při vstupní konzultaci diagnostikuje Váš pohybový aparát, zjistí zdravotní anamnézu, pohybové  a stravovací návyky, stanovíte si cíl a trenér pro Vás trénink nejen připraví přesně na míru, ale během lekce koriguje případné nedostatky v provedení cviků, reaguje a přizpůsobí styl tréninku Vašemu momentálnímu fyzickému a psychickému stavu

CO VÁM PRAVIDELNÝ TRÉNINK PŘINESE

  • 100% zlepší váš kardiovaskulární systém

  • pomůže při snižování nadváhy

  • zpevní a zesílí vaše svaly

  • zlepší vaší flexibilitu

  • zdokonalí ovládání těla

  • zformuje vaší postavu

  • 100% se odreagujete od stresu

CVIČÍME SE VŠEMI VĚKOVÝMI KATEGORIEMI

( 10 – 60+) – nikdy není pozdě začít !!! pro každého lze najít správný druh pohybu – poraďte se s námi !!!

DOPORUČUJEME

využít bezplatnou úvodní hodinu s instruktorem – trenérem, vše Vám vysvětlíme  a ukážeme, jak to u nás chodí :-)